My LoVe

My LoVe

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 976
بازدید کل : 26142
تعداد مطالب : 67
تعداد نظرات : 155
تعداد آنلاین : 1

کد ماوس این صفحه را به اشتراک بگذارید

یک هفته بدون اینترنت (من+ خواهرم)

تا به حال متوجه شدید بدون اینترنت و کامپیوتر چطور زندگی میکنید؟؟

من چند مورد با نتیجه اش نوشتم درمدتی که دوراز اینترنت بودم ....

1_ متوجه چگونگی گذر زمان در طول یک روز ----->چقد دیر میگذره........:16aa:

2_ تماشای بیشتر تلویزیون  ----->آشنایی با برنامه های تلویزیون

3_ تنظیم وعده های غذایی در یک روز ------> کاهش احساس ضعف, سوئ تغذیه و فقرویتامین ها ناشی از گرسنگی 2-3 روزه

4_ خارج شدن از خانه برای تفریح و...  ----> شناخت و کشف دنیای خارج از اتاق و اینترنت

5_ آرامش روانی  ----->از بین رفتن تیک عصبی ناشی از تایپ بیش از حد 

6_ سنجش اراده فردی با ترک اینترنت (این یکی محال بودHairdo

7_ درس خواندن بیشتر ----> بالا رفتن سطح سواد:smilies-azardl (181
8_ گذارندن بیشتر وقت با خانواده واطرافیان -------> اشنایی بیشتر باخانواده و ... :a14:

9_ تنظیم خواب روزانه -----> افزایش توان بدنی درطول روز

10_ رسیدگی بیشتر به بهداشت فردی و ظاهر -----> سلامت بدن

* یادآوری و تجدید خاطره و رابطه بادوستان قدیمی و جدیدخارج از دنیای مجازی شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

 

 



نظرات شما عزیزان:

مارلا فرهادی
ساعت0:59---30 مهر 1390
وبلاگ جالبی داری.خوبه
راستی سوالم که تو وبلاگم مطرح کردم جواب بده لطفا.آخرین مطلب وبلاگمه.منتظر جوابتم.
- ____________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ __________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤


آناهیتا
ساعت9:58---7 مهر 1390
زندگی بدون نت واقعا بده ... سخته ... خوبی مریم جونم ؟
دلم واست تنگ شده بود ... یه سر به ما بزن


sali
ساعت12:59---27 شهريور 1390
سلام
شرمنده الان نیدونم چجوری سلام دادم
اجی ببخشیدهاااااااااااااااااااااا اخ منم باید ازش جدا شم
خیلی سخته
سه روز مشهد بودم بدون اینترنت تو خونه کوفتم شد میرفتم حرم یادم میرفت تا برمیگشتم یادم میفتاد
ولی باید ترک کرد دیگه زیادیشم ادمو بیچاره میکنه
راسی اپم دوس داشتی بیا


Sam
ساعت20:42---21 شهريور 1390


زندگی بدون نت= مرگ...





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Adliana تاريخ: پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

من مریم هستم,دانشجو سال اول,نه الان دیگه شدم سال دومی مترجمی(چقدرزودگذشت !!).تواین وبلاگ هرچی خودم دوست داشتم رو گذاشتم ببینیدو دانلود کنید.اینم ایمیلم اگه چیزی خواستیدبهم ایمیل بزنید.adliana_m@yahoo.com اگرلینکی خراب بودیایادانلودنمیشد,قسمت نظرات ذکرکنیدخیلی سریع برطرف میکنم. به وبلاگ من خوش اومدی.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to adliana.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com